Доставка заказов
До пункту видачі
Кур'єром
Термін: 1-3 дні
Мінімальна сума замовлення - 300 грн.
Безкоштовна доставка при замовленні від 5000 грн. (за умови 100% передоплати), крім великогабаритних вантажів
- паспорт (при оформленні вантажу на юридичну особу – оригінал довіреності від своєї компанії);
- номер декларації (номер декларації Вам заздалегідь повідомить наш менеджер);
- при отриманні замовлення, у відділенні компанії-перевізника, обов'язково перевірте кількість місць, комплектацію та цілісність товару. Якщо товар не був перевірений при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.
Шановні клієнти, у зв'язку з можливими випадками втрат, пошкодженнями Вашого товару, який доставляється перевізником, просимо уважно перевіряти відправлення на відділенні Нової Пошти або при доставці кур'єром на предмет:
- Відповідність маркування товару.
- Відповідність кількості місць.
- Ушкодженої упаковки та самого товару в ньому.
- Вартість доставки, якщо Ви є платником доставки.
Якщо є пошкодження відправлення, маєте право відмовитися від відправлення, вимагайте складання акту (шаблон є на кожному відділенні).
За фактом складання акту, просимо фото документа надсилати своєму менеджеру та повідомляти таким чином нас про випадок ушкодження/відмови тощо.
Якщо є сумнів щодо правильності оцінки вартості доставки (є різниця між вартістю на момент відвантаження та вартістю на момент оплати), вимагайте контрольний обмір та зважування та розрахунок вартості доставки.
Детальну інформацію про правила перевезення та отримання товару можете ознайомитись за посиланням:
https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет магазині Metabo.
Так було раніше. Йдучи назустріч побажанням наших покупців, які купують товар у подарунок, ми розширили термін повернення товару до 30 днів. Більше того повернення здійснюється абсолютно безкоштовно (у разі, якщо повернення товару здійснюється через незалежну від нас, доставку в обидві сторони оплачує покупець).
Повернення здійснюється за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
Обмін товару належної якості проводиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
- є в наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати виріб та упаковку! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся продукція постачається у новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.
Аксесуари, витратний матеріал - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розкриття упаковки аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів), товар повернути неможливо.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
-
пропорційного зменшення ціни;
-
безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
-
відшкодування витрат усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
З питань доставки та повернення Ви можете зв'язатись з нашим менеджерам за телефонами:
0800-504-406 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)
(066) 580-38-08
(098) 513-84-84
Також можна зв'язатись з нами по e-mail: